Her kan du skrive til oss, men merk at hvis det haster så anbefaler vi at du ringer, da det kan ta litt tid å få svar på e-post.
GoFly As selger flyreiser på vegne av flyselskaper. Som et reisebyrå er det vår jobb å sørge for at flyruten vi velger for deg, sørger for at du kommer frem til endelig destinasjon med tilstrekkelig tid for mellomlandinger, og eller videreforbindelser.
Vi skal sørge for å gi deg riktig informasjon om tillatt bagasje, og begrensninger. Du kan også spørre oss om visum/pass regler hvis du er usikker.
Det er dog til syvende og sist flyselskapet som utfører din reise (eller hotell som utfører selve tjenesten).
På fagspråket heter det tjeneste-leverandør. Alle klager som er tilknyttet selve tjenesten utført av flyselskapet, (eller hotell o.l.) må rettes til tjenesteleverandør.
GoFly As kan være behjelpelig med å gi deg riktig kontaktinfo til tjenesteleverandør, men det er passasjeren selv som må klage på tjenesten.
Eksempler på dette er forsinket eller skadet bagasje ved en flyreise, kansellering eller forsinkelse av flyreisen, og for eksempel at det mangler renhold eller toalettpapir på hotellrommet.
Vi er et lite familiedrevet reisebyrå med fokus på god og kvalitetsservice. Vi setter kunden i fokus og skreddersyr reiser i forhold til dine behov. Vi holder til på Grønland i Oslo, og har proff personal, som har vært involvert i reiseliv siden 2004.
GoFly As ble opprettet i 2018, med mål om å kunne tilby sammensatte reiser, og pakkereiser til destinasjoner som mesteparten av reisebyråer ikke satser på. I motsetning til mange reisebyråer i Norge som eksklusivt selger pakkereiser til sol og bade destinasjoner, har vi mange reiser av religiøst art, eller for de som ønsker å utforske kultur og historie.
Velkommen til en hyggelig og uforpliktende samtale med oss. Vi er kanskje ikke de billigste i markedet, men vi har fornøyde kunder som handler hos oss igjen og igjen.